Handelsbetingelser
Handels-betingelser
Elektroniske handelsbetingelser ved Elisesminde
Salgs- og leveringsbetingelser:
Forsendelse og kontraktlevering:
Ved gennemført reservering af overnatning ved Elisesminde, vil du modtage en reservationsbekræftelse på din indtastede mailadresse. Denne er kontrakten på opholdet, den angiver hvilken lejlighed eller værelse du har reserveret, dato for check-in og check-out, opholdsregler og antal af personer der skal indlogeres. Ligeledes vil du modtage en kvittering for indbetalingen.
Vi vil bede dig om at bekræfte på mail at du og dine rejsefæller vil respektere og kender til vores regler som al rygning er udendørs og stille adfærd efter kl. 22:00/ 10p.m.
Procenter
Der opkræves transaktionsgebyr for danske kort på 1,45% og udenlandske kort 2,75%.
Ved annullering af en reservation, kontakt Elisesminde pr. e-mail: elisesminde@gmail.com
Fortrolighedspolitik:
Elisesminde forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Elisesminde vil ikke afsløre information om kunder/gæster til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Elisesminde vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mailadresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
Reklamationsret
Hvis du ikke modtager din bookingbekræftelse, som bekræfter din reservation, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så kan du skrive til vores adresse eller kontakte os på elisesminde@gmail.com
Hvis du vil klage over et køb ved Elisesminde, kan du kontakte os elektronisk på elisesminde@gmail.com efter ankomst kan du selvfølgelig kontakte os under hele opholdet. Når Elisesminde modtager din klage, behandles klagen, da vi er interesseret i at finde en løsning.
Klager over købet skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din booking, så derfor kontakt os inden ankomst eller under opholdet.
Fortrydelsesret:
Ved annullering af en reservation er denne gratis indtil 14 dage før ankomst, derefter opkræves beløbet for det reserverede ophold. Ligeledes opkræves det fulde beløb for opholdet ved udeblivelse. Obs anden regel for reservation mere end 3 måneder før ankomst.